KaptainRobot
Køre på Robot-tid.. Hele tiden

Navlepilleri

Har været til neuropsykologisk test i dag…

Kort sagt, blir man testet og analyseres i hoved og røv…

Jeg skal samle, huske, skrive og svare på ting.. PÅ TID!!

Man skulle faame tro det var et QUIZ-SHOW!!

Plus det. Er der også en del samtale..

Det skal nemlig siges, at det er en psykolog der sidder overfor dig…

Lige da vi skal til, at slutte og hun følger mig ud af døren.

Spørger hun mig så om jeg, i det hele taget, ik bare er lidt “doven” og bare skal tá mig lidt sammen… WTF!!?

Jeg gik ud og var, sådan lidt “paf” over det spørgsmål

og blev faktisk skide vred, provokeret… Og lidt ked af det

fordi jeg, jo mener, at det er aldeles usandt.. Og for den sags skyld, ret uprofessionelt sagt.

Nu skal det lige siges, at testen slet ik er færdig endnu.. Der er lige fire timer i morgen også.

Men det kan jo også være, at det var liige det, der var meningen.. Sådan lidt ligesom at narre fjenden?

Fortsættelse følger… Måske

Ingen kommentarer to “Navlepilleri”

Skriv en kommentar